Veel gestelde vragen
-
Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbus cadeaus worden gratis verzonden binnen Nederland, Gewone producten, bij een besteding vanaf 25 euro wordt het gratis verzonden. België en Duitsland vanaf €10.99
-
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Op dit moment nog niet, maar het is wel de bedoeling dat we dit in de toekomst gaan aanbieden
-
kan ik meerdere producten in 1 verpakking sturen?
Onze producten worden in hun eigen beschermende doos verzonden. Daarnaast moeten ze ook door de brievenbus passen. Daarom kunnen we meerdere producten niet samenvoegen tot één pakket en betaal je per product de verzendkosten. We verkopen nu ook losse cadeaus, die kunnen wel samen verpakt worden.
Een grote order plaatsen? Vanaf 10 pakketjes is het wel mogelijk om meerdere pakketten in één doos te laten verzenden. Stuur ons hiervoor een bericht via infoblossomnextlevel@gmail.com
-
Wat is jullie retourbeleid?
Elk product mag binnen 2 weken zonder opgave van reden retour gestuurd worden. Het product dient wel in dezelfde staat , en ingepakt teruggestuurd te worden. Retourkosten zijn voor de klant.
-
komt mijn pakketje gegarandeerd aan op de gekozen datum?
We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje op tijd bij de ontvanger te krijgen. Echter, door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is en dus later dan gepland aankomt. Op zondag wordt er niet bezorgd, alleen regio kerkrade en landgraaf hebben we wel die mogelijkheid.
Gaat je bestelling naar het buitenland? Zendingen naar het buitenland zijn vaak 2 tot 6 dagen onderweg.
-
waarom kan ik niet op zondag laten bezorgen?
Op zondag en feestdagen bezorgt de postbode van PostNL niet. Moederdag en Valentijnsdag (indien deze op zondag valt) zijn hier uitzonderingen op, waardoor we dan wel op zondag kunnen bezorgen.In kerkrade en landgraaf is het wel mogelijk op zondag iets te laten bezorgen
-
hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met Ideal, creditcard, paypal, sepa, en apple pay.
Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.
-
is het een probleem als de ontvanger niet thuis is?
De ontvanger hoeft niet thuis te zijn; de handige verpakking zorgt ervoor dat de pakketjes door de brievenbus passen. tenzij je losse artikelen besteld, die passen niet door de brievenbus